Public relations i marketing medialny
Poziom kształcenia: podyplomowe
Zasady kwalifikacji
Warunkiem ubiegania się o przyjęcie na studia jest rejestracja w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów, złożenie kompletu dokumentów oraz uiszczenie opłaty wpisowej w wysokości 150 złotych.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy wydrukowany z systemu IRK, uzupełniony i podpisany;
- odpis lub poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą, kandydat składa oryginał dyplomu oraz tłumaczenie na język polski potwierdzone przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego;
- aktualna fotografia kandydata, spełniająca wymagania obowiązujące przy wydawaniu dokumentów tożsamości;
- pokwitowanie wpisowego wniesionego na właściwe konto. Wpisowe zostanie zaliczone na poczet czesnego za pierwszy semestr studiów. Na blankiecie przelewu należy wpisać kierunek studiów podyplomowych.
UWAGA! W okresie trwania zagrożenia epidemiologicznego prosimy o korespondencyjne przesłanie dokumentów na adres:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodwoskiej w Lublinie
Biuro ds. Kształcenia Ustawicznego CKiOS
pl. M. Curie- Skłodowskiej 5
20-031 Lublin
pokój 1001
Osoby, które z różnych przyczyn nie będą mogły przesłać dokumentów, będą miały możliwość złożenia ich po ustaniu okresu zagrożenia.
W przypadku większej liczby zakwalifikowanych zgłoszeń niż liczba miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.
Opłata za studia:
- I semestr: 1850 zł + 150 zł (opłata wpisowa)
- II semestr: 2000 zł
- Całkowity koszt studiów: 4000 zł
Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 10 %:
- I semestr: 1650 zł + 150 zł (opłata wpisowa)
- II semestr: 1800 zł
- Całkowity koszt studiów: 3600 zł
Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 5 %:
- I semestr: 1750 zł + 150 zł (opłata wpisowa)
- II semestr: 1900 zł
Całkowity koszt studiów: 3800 zł
Nr konta:
45 1030 1999 2409 4670 0015 2201
Termin i miejsce przyjmowania dokumentów:
Rejestracji w IRK dokonać można do 5.10.2020 roku.
Dokumenty można składać osobiście lub przesłać na podany adres:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodwoskiej w Lublinie
Biuro ds. Kształcenia Ustawicznego CKiOS
pl. M. Curie- Skłodowskiej 5
20-031 Lublin
pokój 1001
Planowany termin uruchomienia studiów:
październik 2020
Informacji udziela:
zostanie podane wkrótce
Kierownik studiów podyplomowych:
Dr hab. Lidia Pokrzycka, prof. UMCS
e-mail: lpokrzyc@wp.pl
Opis
- liczba godzin dydaktycznych: 240
- w tym praktyki:-
- liczba semestrów: 2
Grupa docelowa:
studia są adresowane do absolwentów studiów wyższych zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu public relations i marketingu medialnego.
Absolwenci studiów uzyskują kwalifikacje przydatne do:
absolwent studiów podyplomowych „Public relations i media marketing” będzie posiadał specjalistyczną wiedzę z zakresu public relations i marketingu medialnego. Dodatkowo będzie potrafił analizować zjawiska społeczne, niezbędne do wykonywania zawodów związanych z PR i marketingiem medialnym oraz wdrażać proponowane rozwiązania w praktyce, szczególnie w zakresie tworzenia strategii marketingowych i PR dla konkretnych firm. Absolwent będzie także umiał uczestniczyć w przygotowywaniu i upowszechnianiu wyników projektów UE (również o profilu dziennikarskim).
Przedmioty prowadzone w ramach studiów:
Reklama
Copywriting
Marketing
Marketing on-line
Komunikacja wizualna
Tworzenie strategii PR
PR w projektach międzynarodowych
Media relations
Team work
Komunikacja kryzysowa
UWAGA! WSZYSTKIE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ ZDALNIE NA PLATFOMIE WIRTUALNY KAMPUS UMCS.
Ocena końcowa:
Warunkiem ukończenia studiów i otrzymania świadectwa jest uzyskanie pozytywnych ocen ze wszystkich egzaminów oraz zaliczeń.